BUDA

Hello! My name is

BUDA

Breed
Creuat American Bully
Size
Medium
Age
9y 1m 5d
In Shelter Since
25-5-2022
Color
MARRÓ-BLANC
Country
Spain
Location
CABRILS
Registration Number
39957

Description
CATALÀ:
En Buda ha acabat a la protectora perquè la seva família es va quedar sense casa i ja no el podien cuidar. És un gos bo, carinyós, que ha conviscut amb nens petits i, segons ens va explicar la seva primera família, mai va tenir cap problema de comportament. Ens fa molta llàstima que un gos que ha viscut des de cadell amb una família, ara es trobi de cop i volta en un refugi d'animals... Necessita trobar al més aviat millor una nova família perquè no perdi el seu bon caràcter: des de la protectora fem tot el que podem, però no li podem evitar l'inevitable estrès d'un refugi d'animals ni la tristesa d'haver perdut a la seva família... Si li voleu donar una nova vida, podeu preguntar per ell prement l'enllaç d'adopció que teniu en verd a sota mateix d'aquesta descripció.
🔴AVÍS!!!! En Buda, per la seva raça, necessitarà assegurança i llicència per a conducció de gossos potencialment perillosos.

ESPAÑOL:
Buda ha acabado en la protectora porque su familia se quedó sin casa y ya no lo podían cuidar. Es un perro bueno, cariñoso, que ha convivido con niños pequeños y, según nos explicó su primera familia, nunca tuvo ningún problema de comportamiento. Nos da mucha lástima que un perro que ha vivido desde cachorro con una familia, ahora se encuentre de repente en un refugio de animales... Necesita encontrar lo antes posible una nueva familia para que no pierda su buen carácter: desde la protectora hacemos todo lo que podemos, pero no le podemos evitar el inevitable estrés de un refugio de animales ni la tristeza de haber perdido a su familia... Si le queréis dar una nueva vida, podéis preguntar por él pulsando el enlace de adopción que tenéis en verde debajo mismo de esta descripción.
🔴¡AVISO!!!! Buda, por su raza, necesitará seguro y licencia para conducción de perros potencialmente peligrosos.

Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me!

Ningú vol GPP / Nadie quiere PPP

Gossos de les mal anomenades races potencialment perilloses (Gpp's). El cost de la seva adopció és de només 35€, i des de la protectora oferim un descompte en el cost del psicotècnic. // Perros de las mal llamadas razas potencialmente peligrosas (PPPs). El coste de su adopción es de sólo 35€, y desde la protectora ofrecemos un descuento en el coste del psicotécnico.

No Timeline posts available for this pet