TIKA

Hello! My name is

TIKA

Breed
Border Collie
Size
Medium
Age
2y 5m 28d
In Shelter Since
7-6-2022
Color
Blanc-Negre
Country
Spain
Location
REFUGI CAL PILE
Registration Number
39939

Description
CATAL脌:
馃憠ATENCI脫: LA TIKA 脡S SORDA. Molta gent pregunta per ella, i al saber de la seva limitaci贸 es fan enrere. Possiblement, aquest va ser el motiu del seu abandonament. Fora d'aix貌 la Tika 茅s una gossa molt dol莽a, i des de la protectora us donarem les pautes per poder conviure sense problemes. Si voleu adoptar a una gosseta molt guapa i dol莽a, i fer de la seva limitaci贸 una virtut, podeu preguntar per la princesa Tika prement l'enlla莽 d'adopci贸 que teniu en verd a sota mateix d'aquesta descripci贸.
馃敶 AV脥S!!!! Si us plau, no vingueu directament: us podrem atendre molt millor si sabem que heu de venir i quin tipus d'animal esteu buscant. Entreu a l'enlla莽 d'adopci贸 que teniu en verd a sota mateix d'aquesta descripci贸 i responeu el formulari. Gr脿cies per entendre-ho!

ESPA脩OL:
馃憠ATENCI脫N: TIKA ES SORDA. Mucha gente pregunta por ella, y al saber de su limitaci贸n se echan atr谩s. Posiblemente este fue el motivo de su abandono. Por lo dem谩sTika es una perra muy dulce, y desde la protectora os daremos las pautas necesarias para poder convivir sin problemas. Si quer茅is adoptar a una perrita muy guapa y dulce, y hacer de su limitaci贸n una virtud, pod茅is preguntar por la princesa Tika pulsando el enlace de adopci贸n que ten茅is en verde debajo mismo de esta descripci贸n.
馃敶 隆AV脥SO!!!! Por favor, no veng谩is directamente: os podremos atender mucho mejor si sabemos que ten茅is que venir y el tipo de animal que est谩is buscando. Entrad en el enlace de adopci贸n que ten茅is en verde al final de esta descripci贸n y rellenad el formulario. 隆Gracias por entenderlo!

Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me!

No media available for this pet

No Adoption packages available for this pet

No Timeline posts available for this pet