CLEMENTINA

Hello! My name is

CLEMENTINA

Breed
Europea
Size
Medium
Age
9y 5m 15d
In Shelter Since
4-11-2021
Color
Atigrat
Country
Spain
Location
REFUGI CAL PILE
Registration Number
39143

Description
CATALÀ:
La Clementina no ha tingut sort a la vida: la senyora que la cuidava va morir i la família no va voler saber res de la gata i la va abandonar al carrer. Va arribar amb un ull en molt mal estat i vam haver d'extirpar-li. Tot i que fa poc que està amb nosaltres i, al principi, es mostrava molt desconfiada, a poc a poc va reclamant carícies i atenció. Necessita una nova llar, tranquil·litat, i una família poc invasiva, per la qual cosa creiem que seria millor que no hi hagués nens petits. Si voleu saber més coses d'aquesta preciosa gata, escriviu a [email protected], indicant el vostre telèfon per poder contactar amb vosaltres.
🔴AVÍS!!!! Si us plau, no vingueu directament. Amb la situació per pandèmia hem de prevenir i evitar que s'acumuli massa gent als refugis o a l'espai veterinari. Demaneu cita escrivint un correu a [email protected]. Gràcies per entendre-ho!

ESPAÑOL:
Clementina no ha tenido suerte en la vida: la señora que la cuidaba murió y la familia de ésta no quiso saber nada de la gata y la abandonó en la calle. Llegó con un ojo en muy mal estado y tuvimos que extirparlo. Aunque lleva poco tiempo con nosotros y, al principio, se mostraba muy desconfiada, poco a poco va reclamando caricias y atención. Necesita un nuevo hogar, tranquilidad, y una familia poco invasiva, por lo que creemos que sería mejor que no hubiese niños pequeños. Si queréis saber más sobre esta preciosa gata, podéis escribir a [email protected], indicando vuestro teléfono para poder contactar con vosotros.
🔴¡AVISO!!!! Por favor, no vengáis directamente. Con la situación por pandemia tenemos que prevenir y evitar que se acumule demasiada gente en los refugios o en el espacio veterinario. Pedid cita escribiendo un correo a [email protected]. ¡Gracias por entenderlo!

Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me!

No Adoption packages available for this pet

No Timeline posts available for this pet