ELTON

Hello! My name is

ELTON

Breed
American stafford terrier
Size
Large
Age
4y 24d
In Shelter Since
27-10-2021
Color
Negre-Blanc
Country
Spain
Location
CCAAC BARCELONES
Registration Number
39118

Description
CATALÀ:
L'Elton és un jovenet súper simpàtic i afectuós. Li preocupen una mica els gossos durant la presentació, per males associacions que en una llar es podran revertir. Però a la que veu que l'altre gos és sociable es fa amic ràpid. Pot conviure amb gossos. El seu company de gàbia ha sortit adoptat i ara falta ell. És un cadellot adorable que no pot continuar criant-se entre reixes. Dona-li una llar! Escriu a [email protected] amb el teu telèfon de contacte.
🔴AVÍS!!!! Si us plau, no vingueu directament. Amb la situació per pandèmia hem de prevenir i evitar que s'acumuli massa gent als refugis o a l'espai veterinari. Demaneu cita escrivint un correu a [email protected]. Gràcies per entendre-ho!

ESPAÑOL:
Elton es un jovencito súper simpático y cariñoso. Le preocupan un poco los perros en la presentación, por malas asociaciones que en un hogar se podrán revertir. Pero a la que ve que el otro perro es sociable se hace amigo rápido. Puede convivir con perros. Su compañero de jaula ha salido adoptado y ahora falta éll. Es un cachorrón adorable que no puede seguir criándose entre rejas. Dale un hogar! Escribe a [email protected] con tu teléfono de contacto.
🔴¡AVISO!!!! Por favor, no vengáis directamente. Con la situación por pandemia tenemos que prevenir y evitar que se acumule demasiada gente en los refugios o en el espacio veterinario. Pedid cita escribiendo un correo a [email protected]. ¡Gracias por entenderlo!

Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me!

Ningú vol GPP / Nadie quiere PPP

Gossos de les mal anomenades races potencialment perilloses (Gpp's). El cost de la seva adopció és de només 35€, i des de la protectora oferim un descompte en el cost del psicotècnic. // Perros de las mal llamadas razas potencialmente peligrosas (PPPs). El coste de su adopción es de sólo 35€, y desde la protectora ofrecemos un descuento en el coste del psicotécnico.

No Timeline posts available for this pet