NAI

Hello! My name is

NAI

Breed
Mestís
Size
Large
Age
4y 2m 28d
In Shelter Since
19-10-2021
Color
Negre-Blanc
Country
Spain
Location
CCAAC BARCELONES
Registration Number
39078

Description
CATALÀ:
En Nai és un gos molt jovenet, és molt sociable amb la gent, i no para de reclamar l'atenció de les persones. Adora jugar, sobretot amb l'aigua. Té molta energia i molt nervi, la qual cosa és normal a la seva edat. Busquem per a ell una família activa que tingui ganes de tenir al seu costat un company d'aventures. Si li voleu donar una nova oportunitat al bo del Nai, podeu preguntar per ell escrivint a [email protected], indicant el vostre telèfon per poder contactar amb vosaltres.
🔴 AVÍS!!!! Si us plau, no vingueu directament. Amb la situació per pandèmia hem de prevenir i evitar que s'acumuli massa gent als refugis o a l'espai veterinari. Demaneu cita escrivint un correu a [email protected]. Gràcies per entendre-ho!

ESPAÑOL:
Nai es un perro muy jovencito, es muy sociable con la gente, y no para de reclamar la atención de las personas. Adora jugar, sobre todo con el agua. Tiene mucha energía y mucho nervio, lo cual es normal a su edad. Buscamos para él una familia activa que tenga ganas de tener a su lado un compañero de aventuras. Si le queréis dar una nueva oportunidad al bueno de Nai, podéis preguntar por él escribiendo a [email protected], indicando vuestro teléfono para poder contactar con vosotros.
🔴 ¡AVISO!!!! Por favor, no vengáis directamente. Con la situación por pandemia tenemos que prevenir y evitar que se acumule demasiada gente en los refugios o en el espacio veterinario. Pedid cita escribiendo un correo a [email protected]. ¡Gracias por entenderlo!

Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me!

No Adoption packages available for this pet

No Timeline posts available for this pet