BRISA ARA MAIA

Hello! My name is

BRISA ARA MAIA

Breed
Pastor alemany
Size
Large
Age
8y 6m 24d
In Shelter Since
11-10-2021
Color
NEGRE-FOC
Country
Spain
Location
REFUGI CAL PILE
Registration Number
39051

Description
CATALÀ:
La Maia és una molt bona gossa. Ens va arribar força desatesa, però des del primer moment ens va demostrar que era una gossa molt noble. La Maia no només és molt guapa, sinó que a més a més és una gossa molt bona amb la gent i passeja molt tranquil·la, i al refugi conviu sense problemes amb un gos mascle. Busquem per la bona de la Maia una família que li vulgui retornar l'amor que mai hauria d'haver perdut. Si esteu pensant en adoptar i portar una companya de vida fidel a casa, val la pena que la vingueu a conèixer. Podeu preguntar per ella escrivint a [email protected], indicant el vostre telèfon per poder contactar amb vosaltres.
🔴AVÍS!!!! Si us plau, no vingueu directament. Amb la situació per pandèmia hem de prevenir i evitar que s'acumuli massa gent als refugis o a l'espai veterinari. Demaneu cita escrivint un correu a [email protected]. Gràcies per entendre-ho!

ESPAÑOL:
Maia es una muy buena perra. Nos llegó bastante desatendida, pero desde el primer momento nos demostró que era una perra muy noble. Maia no solo es muy guapa, sino que además es una perra muy buena con la gente y pasea muy tranquila, y en el refugio convive sin problemas con un perro macho. Buscamos para la buena de Maia una familia que le quiera devolver el amor que nunca tendría que haber perdido. Si estáis pensando en adoptar y traer una compañera de vida fiel a casa, merece la pena que la vengáis a conocer. Podéis preguntar por ella escribiendo a [email protected], indicando vuestro teléfono para poder contactar con vosotros.
🔴¡AVISO!!!! Por favor, no vengáis directamente. Con la situación por pandemia tenemos que prevenir y evitar que se acumule demasiada gente en los refugios o en el espacio veterinario. Pedid cita escribiendo un correo a [email protected]. ¡Gracias por entenderlo!

Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me!

No Adoption packages available for this pet

No Timeline posts available for this pet