POLO

Hello! My name is

POLO

Breed
Mestis american
Size
Medium
Age
3y 11m 27d
In Shelter Since
24-7-2022
Color
Negre-Blanc
Country
Spain
Location
CABRILS
Registration Number
39043

Description
CATALÀ:
En Polo va arribar a la protectora quan només tenia 1 anyet. El vàrem trobar perdut pel carrer amb el seu germà, que ja va tenir la sort de sortir adoptat. El pobre Polo ha crescut al refugi, i gran part de la seva vida l'ha passat a una gàbia. Us imagineu crèixer en una gàbia? Amb el sentiment d'amenaça constant d'altres gossos? Créixer amb por i estrès? Haver de patir fred i calor? Doncs aquesta ha estat la vida del Polo, i així i tot, quan el coneixes és un gos que et roba el cor❤️.
És un gos insegur, però busca refugi en les persones que sent com a referents. Això vol dir que si trobem per a ell una família que el sàpiga guiar i comprendre, podrà superar les seves males experiències i les seves pors. En Polo ha conviscut amb mascles i amb femelles, i tot que la seva primera reacció amb altres gossos és apartar-los, si veu que no són una amenaça, hi interactua i hi podria arribar a conviure, això sí, amb una correcta presentació i adaptació. Si li voleu donar una oportunitat, podeu preguntar pel bo del Polo prement el botó ADOPTAME que teniu en verd a sota mateix d'aquesta descripció o, si ho preferiu, podeu venir directament al refugi que indica aquesta fitxa a l'apartat localització.
🔴NOTA: Qui l'adopti tindrà tot el suport necessari per aconseguir una convivència feliç.

ESPAÑOL:
Polo llegó a la protectora cuando solo tenía 1 añito. Lo encontramos perdido por la calle con su hermano, que ya tuvo la suerte de salir adoptado. El pobre Polo ha crecido en el refugio, y gran parte de su vida la ha pasado en una jaula. ¿Os imagináis crecer en una jaula? ¿Con el sentimiento de amenaza constante otros perros? ¿Crecer con miedo y estrés? ¿Tener que soportar frío y calor? Pues esta ha sido la vida de Polo y, a pesar de ello, cuando lo conoces es un perro que te roba el corazón❤️.
Es un perro inseguro, pero busca refugio en las personas que siente como referentes. Esto quiere decir que si encontramos para él una familia que le sepa guiar y comprender, podrá superar sus malas experiencias y sus miedos. Polo ha convivido con machos y con hembras, y aunque su primera reacción con otros perros es apartarlos, si ve que no son una amenaza, interactúa y podría llegar a convivir ellos, eso sí, con una correcta presentación y adaptación. Si le queréis dar una oportunidad, podéis preguntar por el bueno de Polo pulsando el botón ADOPTAME que tenéis en verde debajo mismo de esta descripción o, si lo preferís, podéis venir directamente al refugio que indica esta ficha en el apartado localización.
🔴NOTA: Quién lo adopte tendrá todo el apoyo necesario para conseguir una convivencia feliz.

Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me! or

Ningú vol GPP / Nadie quiere PPP

Gossos de les mal anomenades races potencialment perilloses (Gpp's). El cost de la seva adopció és de només 35€, i des de la protectora oferim un descompte en el cost del psicotècnic. // Perros de las mal llamadas razas potencialmente peligrosas (PPPs). El coste de su adopción es de sólo 35€, y desde la protectora ofrecemos un descuento en el coste del psicotécnico.

No Timeline posts available for this pet