SASUKE ara MAX - Dog - 11pets: Adopt

Γεια σου! Με λένε

SASUKE ara MAX

Φυλή

Mestis

Μέγεθος

Μεσαίο

Ηλικία

1y 4m 26d

Στο καταφύγιο από

13-07-2022

Χρώμα

Marró

Χώρα

Spain

Τοποθεσία

REFUGI CAL PILE

Αριθμός Εγγραφής

39034


Περιγραφή

En Sasuke va ser adoptat quan era un cadell, i ara, quan ja s'ha fet gran, l'han deixat de nou a la protectora... Malgrat fem moltes preguntes abans de donar un gos en adopció, a vegades no ens diuen tota la veritat... Com està en Sasuke? Trist i desubicat... Com és en Sasuke? Un gos bo, malgrat que es mostra força tímid i necessita una miqueta de temps per agafar confiança. El pobre Sasuke, que ara respon al nom de Max, necessita una família que el vulgui estimar i que li vulgui demostrar que viure en família pot ser una experiència fantàstica... Si li voleu donar una nova i definitiva oportunitat al pobre Sasuke-Max, podeu preguntar per ell prement el botó ADOPTAME que teniu en verd a sota mateix d'aquesta descripció.
🔴 AVÍS!!!! Si us plau, no vingueu directament: us podrem atendre molt millor si sabem que heu de venir i quin tipus d'animal esteu buscant. Entreu a l'enllaç d'adopció que teniu en verd a sota mateix d'aquesta descripció i responeu el formulari. Gràcies per entendre-ho!

ESPAÑOL:
Sasuke fue adoptado cuando era un cachorro, y ahora, cuando ya ha crecido, lo han dejado de nuevo en la protectora... A pesar de que hacemos muchas preguntas antes de dar a un perro en adopción, a veces no nos dicen toda la verdad... ¿Cómo está Sasuke? Triste y desubicado... ¿Cómo es Sasuke? Un perro bueno, aunque se muestra bastante tímido y necesita un poquito de tiempo para coger confianza. El pobre Sasuke, que ahora responde al nombre de Max, necesita una familia que lo quiera y que le quiera demostrar que vivir en familia puede ser una experiencia fantástica... Si le queréis dar una nueva y definitiva oportunidad al pobre Sasuke-Max, podéis preguntar por él pulsando el botón ADOPTAME que tenéis en verde debajo mismo de esta descripción.
🔴 ¡AVÍSO!!!! Por favor, no vengáis directamente: os podremos atender mucho mejor si sabemos que tenéis que venir y el tipo de animal que estáis buscando. Entrad en el enlace de adopción que tenéis en verde al final de esta descripción y rellenad el formulario. ¡Gracias por entenderlo!


Το προσωρινό μου Σπίτι:
Αριθμοί τηλεφώνου

Θέλεις να με βοηθήσεις;

Υιοθεσία

Πακέτα υιοθεσίας

Δε βρέθηκαν διαθέσιμα πακέτα υιοθεσίας για αυτό το κατοικίδιο

Χρονολόγιο

Δε βρέθηκαν διαθέσιμα Timeline posts για αυτό το κατοικίδιο