TARO

Hello! My name is

TARO

Breed
Pastor alemany
Size
Large
Age
5y 2m 28d
In Shelter Since
30-8-2021
Color
Marró fosc-Marró
Country
Spain
Location
REFUGI CAL PILE
Registration Number
38849

Description
CATALÀ:
En Taro va ser rescatat d'una situació de total desatenció: vivia sol a un terrat i no sortia mai al carrer. Va arribar extremadament prim i completament mort de gana... En Taro és un gos molt actiu i, com no podria ser d'una altra manera, el que més li agrada del món és menjar... És un bon gos, però necessita una família que li pugui donar l'activitat que necessita i que tingui paciència per ajudar-lo a viure en família. Si el voleu conèixer, podeu escriure a [email protected], indicant el vostre telèfon per poder contactar amb vosaltres.
🔴AVÍS!!!! Si us plau, no vingueu directament. Amb la situació per pandèmia hem de prevenir i evitar que s'acumuli massa gent als refugis o a l'espai veterinari. Demaneu cita escrivint un correu a [email protected]. Gràcies per entendre-ho!

ESPAÑOL:
Taro fue rescatado de una situación de total desatención: vivía solo en una terraza y no salía nunca a la calle. Llegó extremadamente delgado y completamente muerto de hambre... Taro es un perro muy activo y, como no podría ser de otro modo, lo que más le gusta del mundo es comer... Es un buen perro, pero necesita una familia que le pueda dar la actividad que necesita y que tenga paciencia para ayudarlo a vivir en familia. Si lo queréis conocer, podéis escribir a [email protected], indicando vuestro teléfono para poder contactar con vosotros.
🔴¡AVISO!!!! Por favor, no vengáis directamente. Con la situación por pandemia tenemos que prevenir y evitar que se acumule demasiada gente en los refugios o en el espacio veterinario. Pedid cita escribiendo un correo a [email protected]. ¡Gracias por entenderlo!

Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me! or

No Adoption packages available for this pet

No Timeline posts available for this pet