HAO

Hello! My name is

HAO

Breed
Pastor alemany
Size
Large
Age
7y 17d
In Shelter Since
26-8-2021
Color
Tricolor
Country
Spain
Location
CCAAC BARCELONES
Registration Number
38832

Description
CATALÀ:
En Hao va ser rescatat d'una mala vida. Vivia en una situació de total desatenció humana i sanitària, i estava molt mal alimentat. És de vergonya la quantitat de gossos que viuen en condicions lamentables, i el pitjor és que molts no poden ser rescatats perquè els tenen tan amagats que no es pot ni saber que existeixen... En Hao, malgrat el seu passat, és un molt bon gos: amb les persones és un veritable amor!. En Hao té displasia de maluc, i haura de prendre medicació tota la vida i ajudar-lo amb fisioteràpia. Si esteu pensant en adoptar un gos que ho necessita molt, no dubteu en preguntar pel bo del Hao: mereix tenir per fi una vida tranquil·la i feliç al costat d'una família de debò... Si el voleu conèixer, podeu preguntar per ell escrivint a [email protected], indicant el vostre telèfon per poder contactar amb vosaltres.
🔴AVÍS!!!! Si us plau, no vingueu directament. Amb la situació per pandèmia hem de prevenir i evitar que s'acumuli massa gent als refugis o a l'espai veterinari. Demaneu cita escrivint un correu a [email protected]. Gràcies per entendre-ho!

ESPAÑOL:
Hao fue rescatado de una mala vida. Vivía en una situación de total desatención humana y sanitaria, y estaba muy mal alimentado. Es de vergüenza la cantidad de perros que viven en condiciones lamentables, y lo peor es que muchos no pueden ser rescatados porque los tienen tan escondidos que no se puede ni saber que existen... Hao, a pesar de su pasado, es un muy buen perro: con las personas es un verdadero amor! Hao tiene displasia de cadera, y endrá que tomar medicación de por vida y ayudarlo con fisioterapia. Si estáis pensando en adoptar un perro que lo necesita mucho, no dudéis en preguntar por el bueno de Hao: merece tener por fin una vida tranquila y feliz junto a una familia de verdad... Si lo queréis conocer, podéis preguntar por él escribiendo a [email protected], indicando vuestro teléfono para poder contactar con vosotros.
🔴¡AVISO!!!! Por favor, no vengáis directamente. Con la situación por pandemia tenemos que prevenir y evitar que se acumule demasiada gente en los refugios o en el espacio veterinario. Pedid cita escribiendo un correo a [email protected]. ¡Gracias por entenderlo!

Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me!

No Adoption packages available for this pet

No Timeline posts available for this pet