YUNO

Hello! My name is

YUNO

Breed
Europea
Size
Medium
Age
5y 1m 1d
In Shelter Since
19-8-2021
Color
Atigrat-Blanc
Country
Spain
Location
REFUGI CAL PILE
Registration Number
38798

Description
CATALÀ:
La Yuno ha arribat a la protectora en companyia d'un altre gatet, en Miso, provinents d'una situació de benestar social. Tant la Yuno com en Miso han crescut i viscut sempre en família, i ara mateix estan molt espantats. La Yuno necessita amb urgència trobar una família que li retorni la llar que mai hauria d'haver perdut 😔... Si voleu ajudar una gata que ho necessita molt, pregunteu per la Yuno escrivint a [email protected], indicant el vostre telèfon per poder contactar amb vosaltres.
🔴AVÍS!!!! Si us plau, no vingueu directament. Amb la situació per pandèmia hem de prevenir i evitar que s'acumuli massa gent als refugis o a l'espai veterinari. Demaneu cita escrivint un correu a [email protected]. Gràcies per entendre-ho!

ESPAÑOL:
Yuno ha llegado a la protectora en compañía de otro gatito, Miso, procedentes de una situación de bienestar social. Tanto Yuno como Miso han crecido y vivido siempre en familia, y ahora mismo están muy asustados. Yuno necesita con urgencia encontrar una familia que le devuelva el hogar que nunca tendría que haber perdido 😔... Si queréis ayudar a una gata que lo necesita mucho, preguntad por Yuno escribiendo a [email protected], indicando vuestro teléfono para poder contactar con vosotros.
🔴¡AVISO!!!! Por favor, no vengáis directamente. Con la situación por pandemia tenemos que prevenir y evitar que se acumule demasiada gente en los refugios o en el espacio veterinario. Pedid cita escribiendo un correo a [email protected]. ¡Gracias por entenderlo!

Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me!

No Adoption packages available for this pet

No Timeline posts available for this pet