CHELSEA

Hello! My name is

CHELSEA

Breed
American stafford terrier
Size
Large
Age
8y 8m 27d
In Shelter Since
4-11-2021
Color
Tigrat-Blanc
Country
Spain
Location
CCAAC BARCELONES
Registration Number
38498

Description
CATALÀ:
La Chelsea és una gosseta molt bona i amb un caràcter molt dolç: no podrem entendre mai com algú es pot desfer dels seus animals, i molt menys quan són tan bons... Busquem per la Chelsea una família que la vulgui estimar i cuidar, i encreuem els dits perquè aquesta família surti aviat i la pobra Chelsea no hagi de passar massa temps a un refugi com els hi passa a la majoria de gossos de la seva raça... Si voleu augmentar la família amb una companya de quatre potes, val la pena que vingueu a conèixer a la princesa Chelsea. Podeu preguntar per ella escrivint a [email protected], indicant el vostre telèfon per poder contactar amb vosaltres.
🔴AVÍS!!!! Si us plau, no vingueu directament. Amb la situació per pandèmia hem de prevenir i evitar que s'acumuli massa gent als refugis o a l'espai veterinari. Demaneu cita escrivint un correu a [email protected]. Gràcies per entendre-ho!

ESPAÑOL:
Chelsea es una perrita muy buena y con un carácter muy dulce: no podremos entender nunca como alguien se puede deshacer de sus animales, y mucho menos cuando son tan buenos... Buscamos por Chelsea una familia que la quiera y la cuide, y cruzamos los dedos para que esta familia aparezca pronto y la pobre Chelsea no tenga que pasar demasiado tiempo en un refugio como les pasa a la mayoría de perros de su raza... Si queréis aumentar la familia con una compañera de cuatro patas, merece la pena que vengáis a conocer a la princesa Chelsea. Podéis preguntar por ella escribiendo a [email protected], indicando vuestro teléfono para poder contactar con vosotros.
🔴¡AVISO!!!! Por favor, no vengáis directamente. Con la situación por pandemia tenemos que prevenir y evitar que se acumule demasiada gente en los refugios o en el espacio veterinario. Pedid cita escribiendo un correo a [email protected]. ¡Gracias por entenderlo!

Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me!

Ningú vol GPP / Nadie quiere PPP

Gossos de les mal anomenades races potencialment perilloses (Gpp's). El cost de la seva adopció és de només 35€, i des de la protectora oferim un descompte en el cost del psicotècnic. // Perros de las mal llamadas razas potencialmente peligrosas (PPPs). El coste de su adopción es de sólo 35€, y desde la protectora ofrecemos un descuento en el coste del psicotécnico.

No Timeline posts available for this pet