GLADIATOR

Hello! My name is

GLADIATOR

Breed
Mestis de pit bull
Size
Medium
Age
3y 4m 24d
In Shelter Since
16-6-2021
Color
Negre-Blanc
Country
Spain
Location
REFUGI CAL PILE
Registration Number
38448

Description
CATALÀ:
Projecte Integra'ls. En Gladiator és un gos desconfiat amb els desconeguts i insegur en totes aquelles situacions noves per a ell. No sabem gaire de la seva vida abans d'entrar al refugi, però el seu comportament ens fa pensar que va ser un cadell una mica trasto. Probablement va tenir una educació basada en càstigs, males experiències, i poca o mala socialització. Això, juntament amb el fet que va entrar al refugi quan encara no arribava a l'any d'edat, fa que ara sigui un jove adult que encara té molt per descobrir. Per aquesta raó, recomanem als propietaris de cadells que acudeixin a un professional, ja que aquesta etapa és molt curta i sensible, i sense voler, es pot trencar l'equilibri i ja no es pot tornar enrere.

Ara, el que hem de fer és respectar el seu caràcter i personalitat, perquè ell no ha escollit les experiències que li han tocat viure, ni el resultat d'aquestes. Afortunadament té moltes qualitats; és molt comunicatiu amb les seves expressions i es fa entendre, és respectuós en el joc, està molt pendent de la seva figura de referència i es deixa ajudar. Quan li mostres que pot confiar en tu, i que no ets ni seràs una amenaça per a ell, en Gladiator comença a obrir-se i a poc a poc demostra la seva part més agradable. Sens dubte, es tracta d'un gos molt especial i, quan aconsegueixes crear un vincle amb ell i formar part del seu cercle de confiança, la teva visió cap a ell canvia completament. En Gladiator està vivint ara mateix a l'Espai Can&Prats, i des d'allà l'adoptant rebrà consells per a interpretar els seus senyals i estan disposats a oferir acompanyament a la família interessada tantes vegades com sigui necessari abans de la seva adopció definitiva. T'animes a conèixer-lo? Ens ajudes a retornar-li l'esperança? Podeu preguntar per ell entrant a l'enllaç d'adopció que teniu en verd al final d'aquesta descripció.
🔴NOTA: En Gladiator està essent ajudat amb educadors externs gràcies a les donacions rebudes en el projecte Integra'ls. Si una família està interessada en adoptar-lo, se li donarà tot el suport necessari perquè l'adopció sigui tot un èxit. En Gladiator, per la seva raça, necessitarà assegurança i llicència per a conducció de gossos potencialment perillosos.

ESPAÑOL:
Proyecto Intégralos. Gladiator es un perro desconfiado con los desconocidos e inseguro en todas aquellas situaciones nuevas para él. No sabemos mucho de su vida antes de entrar al refugio, pero su comportamiento nos hace pensar que fue un cachorro un poco trasto. Probablemente tuvo una educación basada en castigos, malas experiencias, y poca o mala socialización. Esto, junto con el hecho de que entró al refugio cuando todavía no llegaba al año de edad, hace que ahora sea un joven adulto que todavía tiene mucho por descubrir. Por esta razón, recomendamos a los propietarios de cachorros que acudan a un profesional, puesto que esta etapa es muy corta y sensible, y sin querer, se puede romper el equilibrio y ya no se puede volver atrás.

Ahora, lo que tenemos que hacer es respetar su carácter y personalidad, porque él no ha escogido las experiencias que le han tocado vivir, ni el resultado de éstas. Afortunadamente tiene muchas calidades; es muy comunicativo con sus expresiones y se hace entender, es respetuoso en el juego, está muy pendiente de su figura de referencia y se deja ayudar. Cuando le muestras que puede confiar en ti, y que no eres ni serás una amenaza para él, Gladiator empieza a abrirse y poco a poco muestra su parte más agradable. Sin duda, se trata de un perro muy especial y, cuando consigues crear un vínculo con él y formar parte de su círculo de confianza, tu visión hacia él cambia completamente. Gladiator está viviendo ahora mismo en el Espaci Can&Prats, y desde allí el adoptante recibirá consejos para interpretar sus señales y están dispuestos a ofrecer acompañamiento a la familia interesada tantas veces como sea necesario antes de su adopción definitiva. ¿Te animas a conocerlo ¿Nos ayudas a devolverle la esperanza? Podéis preguntar por él entrando en el enlace de adopción que tenéis en verde al final de esta descripción.
🔴NOTA: Gladiator está siendo ayudado con educadores externos gracias a las donaciones recibidas en el proyecto Intégralos. Si una familia está interesada en adoptarle, se le dará todo el apoyo necesario para que la adopción sea un éxito. Gladiator, por su raza, necesitará seguro y licencia para conducción de perros potencialmente peligrosos.

Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me! or

Ningú vol GPP / Nadie quiere PPP

Gossos de les mal anomenades races potencialment perilloses (Gpp's). El cost de la seva adopció és de només 35€, i des de la protectora oferim un descompte en el cost del psicotècnic. // Perros de las mal llamadas razas potencialmente peligrosas (PPPs). El coste de su adopción es de sólo 35€, y desde la protectora ofrecemos un descuento en el coste del psicotécnico.

No Timeline posts available for this pet