DOLFA

Hello! My name is

DOLFA

Breed
Europea
Size
Medium
Age
7y 9m 27d
In Shelter Since
14-6-2021
Color
Tricolor
Country
Spain
Location
REFUGI CAL PILE
Registration Number
38442

Description
CATALÀ:
La Dolfa va ser recollida del carrer amb la boqueta en molt mal estat: li vam haver de treure pràcticament totes les dents, però menja pinso sense problema. És una gateta molt bona, i li agrada molt que l'acariciem de manera tranquil·la. A la gatera ho passa molt malament rodejada de tants gats, i per això preferim per a ella una família on pugui ser "filla única" i que li vulgui donar tot l'amor necessita. Si esteu pensant en adoptar una gateta que ho necessita molt, podeu preguntar per la Dolfa escrivint a [email protected], indicant el vostre telèfon per poder contactar amb vosaltres.
🔴AVÍS!!!! Si us plau, no vingueu directament. Amb la situació per pandèmia hem de prevenir i evitar que s'acumuli massa gent als refugis o a l'espai veterinari. Demaneu cita escrivint un correu a [email protected]. Gràcies per entendre-ho!

ESPAÑOL:
Dolfa fue recogida de la calle con la boquita en muy mal estado: le tuvimos que sacar prácticamente todos los dientes, pero come pienso sin problema. Es una gatita muy buena, y le gusta que la acariciemos de manera tranquila. En la gatera lo pasa muy mal rodeada de tantos gatos, y por eso buscamos para ella una familia en la que pueda ser "hija única" y que le quiera dar todo el amor que necesita. Si estáis pensando en adoptar una gatita que lo necesita mucho, podéis preguntar por Dolfa escribiendo a [email protected], indicando vuestro teléfono para poder contactar con vosotros.
🔴¡AVISO!!!! Por favor, no vengáis directamente. Con la situación por pandemia tenemos que prevenir y evitar que se acumule demasiada gente en los refugios o en el espacio veterinario. Pedid cita escribiendo un correo a [email protected]. ¡Gracias por entenderlo!

Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me! or

No Adoption packages available for this pet

No Timeline posts available for this pet