COX ara TOBI

Hello! My name is

COX ara TOBI

Breed
Europea
Size
Medium
Age
4y 11m 18d
In Shelter Since
22-5-2021
Color
Atigrat
Country
Spain
Location
CLINICA
Registration Number
38339

Description
CATALÀ:
El petit Cox és un gat preciós que va arribar amb fractura de radi i cúbit a la poteta i amb un estat mental alterat. Una vegada estabilitzat el vam operar i està evolucionant molt bé, i ara necessitem per a ell una família que el vulgui adoptar. També té una lesió al tars que, potser, s'haurà d'operar més endavant. És un gat tímid però molt bo! Si voleu saber més sobre el preciós Cox, podeu escriure a [email protected], indicant el vostre telèfon per poder contactar amb vosaltres.
🔴AVÍS!!!! Si us plau, no vingueu directament. Amb la situació per pandèmia hem de prevenir i evitar que s'acumuli massa gent als refugis o a l'espai veterinari. Demaneu cita escrivint un correu a [email protected]. Gràcies per entendre-ho!

ESPAÑOL:
El pequeño Cox es un gato precioso que llegó con fractura de radio y cúbito en una de sus patitas y con un estado mental alterado. Una vez estabilizado lo operamos y está evolucionando muy bien, y ahora necesitamos para él una familia que lo quiera adoptar. También tiene una lesión en el tarso que, quizás, se tendrá que operar más adelante. ¡Es un gato tímido pero muy bueno! Si queréis saber más sobre el precioso Cox, podéis escribir a [email protected], indicando vuestro teléfono para poder contactar con vosotros.
🔴¡AVISO!!!! Por favor, no vengáis directamente. Con la situación por pandemia tenemos que prevenir y evitar que se acumule demasiada gente en los refugios o en el espacio veterinario. Pedid cita escribiendo un correo a [email protected]. ¡Gracias por entenderlo!

Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me!

No Adoption packages available for this pet

No Timeline posts available for this pet