TRUFA

Hello! My name is

TRUFA

Breed
Mestís
Size
Medium
Age
3y 9m 28d
In Shelter Since
27-4-2021
Color
Marró
Country
Spain
Location
CCAAC BARCELONES
Registration Number
38240

Description
CATALÀ:
La Trufa és una gosseta molt joveneta. No ho està passant gens bé al refugi: cada dia està més nerviosa... És una bona gossa que només necessita una mica de paciència per ensenyar-la a jugar des de la calma, perquè quan se sobreexcita es descontrola. Busquem per a ella una família activa que vulgui ajudar a una gosseta que ho necessita molt... Millor sense nens petits perquè la Trufa necessita calma. Si la voleu conèixer, podeu escriure preguntant per ella a [email protected], indicant el vostre telèfon per poder contactar amb vosaltres.
🔴AVÍS!!!! Si us plau, no vingueu directament. Amb la situació per pandèmia hem de prevenir i evitar que s'acumuli massa gent als refugis o a l'espai veterinari. Demaneu cita escrivint un correu a [email protected]. Gràcies per entendre-ho!

ESPAÑOL:
Trufa es una perrita muy jovencita. No lo está pasando nada bien en el refugio: cada día está más nerviosa... Es una buena perra que solo necesita un poco de paciencia para enseñarla a jugar desde la calma, porque cuando se sobreexcita se descontrola. Buscamos para ella una familia activa que quiera ayudar a una perrita que lo necesita mucho... Mejor sin niños pequeños, porque Trufa necesita calma. Si la queréis conocer, podéis escribir preguntando por ella a [email protected], indicando vuestro teléfono para poder contactar con vosotros.
🔴¡AVISO!!!! Por favor, no vengáis directamente. Con la situación por pandemia tenemos que prevenir y evitar que se acumule demasiada gente en los refugios o en el espacio veterinario. Pedid cita escribiendo un correo a [email protected]. ¡Gracias por entenderlo!

Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me! or

No Adoption packages available for this pet

No Timeline posts available for this pet