SAI

Hello! My name is

SAI

Breed
American stafford terrier
Size
Large
Age
5y 27d
In Shelter Since
29-6-2022
Color
Marró-Blanc
Country
Spain
Location
REFUGI CAL PILE
Registration Number
38158

Description
CATALÀ:
En Sai és un gos jove i preciós! Quan no et coneix és una mica tímid, però de seguida es mostra afectuós i li encanta estar en companyia de la gent. Va ser adoptat, però s'han trobat en una situació crítica i ha hagut de tornar al refugi. El que ens han explicat del Sai és tot bo: un bon gos i un extraordinari company de vida... Mireu més enllà de les races i veniu-lo a conèixer: és la segona vegada que es torna a trobar entre reixes... Pregunteu pel bo del Sai prement l'enllaç d'adopció que teniu en verd a sota mateix d'aquesta descripció.
🔴 AVÍS!!!! Si us plau, no vingueu directament: us podrem atendre molt millor si sabem que heu de venir i quin tipus d'animal esteu buscant. Entreu a l'enllaç d'adopció que teniu en verd a sota mateix d'aquesta descripció i responeu el formulari. Gràcies per entendre-ho!

ESPAÑOL:
Sai es un perro joven y muy guapo. Cuando no te conoce es un poco tímido, pero enseguida se muestra cariñoso y le encanta estar en compañía de la gente. Fue adoptado, pero se han encontrado en una situación crítica y ha tenido que volver al refugio. Lo que nos han explicado de Sai es todo bueno: un buen perro y un extraordinario compañero de vida... Mirad más allá de las razas y venid a conocerle: es la segunda vez que se encuentra entre rejas... Preguntad por el bueno de Sai pulsando el enlace de adopción que tenéis en verde debajo mismo de esta descripción.
🔴 ¡AVÍSO!!!! Por favor, no vengáis directamente: os podremos atender mucho mejor si sabemos que tenéis que venir y el tipo de animal que estáis buscando. Entrad en el enlace de adopción que tenéis en verde al final de esta descripción y rellenad el formulario. ¡Gracias por entenderlo!

Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me! or

Ningú vol GPP / Nadie quiere PPP

Gossos de les mal anomenades races potencialment perilloses (Gpp's). El cost de la seva adopció és de només 35€, i des de la protectora oferim un descompte en el cost del psicotècnic. // Perros de las mal llamadas razas potencialmente peligrosas (PPPs). El coste de su adopción es de sólo 35€, y desde la protectora ofrecemos un descuento en el coste del psicotécnico.

No Timeline posts available for this pet