KOKE

Hello! My name is

KOKE

Breed
Mestis de pit bull
Size
Large
Age
4y 1m 25d
In Shelter Since
28-2-2021
Color
Blanc-Negre
Country
Spain
Location
CCAAC BARCELONES
Registration Number
38110

Description
CATALÀ:
En Koke és un d'aquells gossos que ens fan molta pena perquè no s'adapten a viure en un refugi: ho passa molt malament i té molta ansietat. Amb les persones és molt bo, i de fet només es mostra tranquil quan està en companyia de la gent. En Koke és un gos molt sensible que necessita amb urgència trobar una família.... Amb altres gossos, en Koke interacciona de manera molt intensa, per la qual cosa el recomanem com a "fill únic" o bé amb una femella de les seves mateixes condicions físiques que li pugui seguir el joc. Busquem per a ell una família que visqui en un entorn tranquil perquè durant el passeig té tendència a mossegar la corretja i seria més fàcil reconduir aquesta conducta si no hi ha massa estímuls. Ideal si disposa d'espai exterior per córrer. Si el podeu ajudar, pregunteu per ell escrivint a [email protected], indicant el vostre telèfon per poder contactar amb vosaltres. En Koke us necessita molt...
🔴AVÍS!!!! Si us plau, no vingueu directament. Amb la situació per pandèmia hem de prevenir i evitar que s'acumuli massa gent als refugis o a l'espai veterinari. Demaneu cita escrivint un correu a [email protected]. Gràcies per entendre-ho!

ESPAÑOL:
Koke es uno de aquellos perros que nos dan mucha pena porque no se adaptan a vivir en un refugio: lo pasa muy mal y tiene mucha ansiedad. Con las personas es muy bueno, y de hecho solo se muestra tranquilo cuando está en compañía de la gente. Koke es un perro muy sensible que necesita con urgencia encontrar una familia.... Con otros perros, Koke interacciona de manera muy intensa, por lo que lo recomendamos como "hijo único" o bien con una hembra de sus mismas condiciones físicas que le pueda seguir el juego. Buscamos para él una familia que viva en un entorno tranquilo porque durante el paseo tiene tendencia a morder la correa y sería más fácil reconducir esta conducta si no hay demasiados estímulos. Ideal si dispone de espacio exterior para correr.Si lo podéis ayudar, preguntad por él escribiendo a [email protected], indicando vuestro teléfono para poder contactar con vosotros. Koke os necesita mucho...
🔴¡AVISO!!!! Por favor, no vengáis directamente. Con la situación por pandemia tenemos que prevenir y evitar que se acumule demasiada gente en los refugios o en el espacio veterinario. Pedid cita escribiendo un correo a [email protected]. ¡Gracias por entenderlo!

Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me! or

Ningú vol GPP / Nadie quiere PPP

Gossos de les mal anomenades races potencialment perilloses (Gpp's). El cost de la seva adopció és de només 35€, i des de la protectora oferim un descompte en el cost del psicotècnic. // Perros de las mal llamadas razas potencialmente peligrosas (PPPs). El coste de su adopción es de sólo 35€, y desde la protectora ofrecemos un descuento en el coste del psicotécnico.

No Timeline posts available for this pet