RONA

Hello! My name is

RONA

Breed
Europea
Size
Medium
Age
6y 8m 19d
In Shelter Since
1-12-2020
Color
Atigrat
Country
Spain
Location
CLINICA
Registration Number
37810

Description
CATALÀ:
En Rona va arribar fa uns mesos a la nostra protectora amb una forta una contusió. Vam buscar ràpidament una acollida per ajudar en la seva recuperació perquè estava molt greu, fins al punt que no sabíem si se'n sortiria... Però per sort es va recuperar i ara està genial! A la casa d'acollida ha conviscut amb gossos i amb nens petits. És un gat molt dòcil que necessita una llar per poder viure rodejat d'amor durant tota la vida. Si voleu conèixer el preciós Rona, podeu escriure a [email protected], indicant el vostre telèfon per poder contactar amb vosaltres.
🔴AVÍS!!!! Si us plau, no vingueu directament. Amb la situació per pandèmia hem de prevenir i evitar que s'acumuli massa gent als refugis o a l'espai veterinari. Demaneu cita escrivint un correu a [email protected]. Gràcies per entendre-ho!

ESPAÑOL:
Rona llegó hace unos meses a nuestra protectora con una fuerte una contusión. Rápidamente buscamos una acogida para ayudar en su recuperación porque estaba muy grave, hasta el punto que no sabíamos si saldría adelante... ¡Pero por suerte se recuperó y ahora está genial! En la casa de acogida ha convivido con perros y con niños pequeños. Es un gato muy dócil que necesita un hogar para poder vivir rodeado de amor durante toda la vida. Si queréis conocer el precioso Rona, podéis escribir a [email protected], indicando vuestro teléfono para poder contactar con vosotros.
🔴¡AVISO!!!! Por favor, no vengáis directamente. Con la situación por pandemia tenemos que prevenir y evitar que se acumule demasiada gente en los refugios o en el espacio veterinario. Pedid cita escribiendo un correo a [email protected]. ¡Gracias por entenderlo!

Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me!

No Adoption packages available for this pet

Així va arribar en Rona / Así llegó Rona