TRIUMF

Hello! My name is

TRIUMF

Breed
Mestis p.alemany
Size
Large
Age
5y 9m 9d
In Shelter Since
28-9-2020
Color
Negre-Foc
Country
Spain
Location
REFUGI CAL PILE
Registration Number
37587

Description
CATALÀ
En Triunf el vam trobar perdut juntament amb el que sembla el seu germà, en Bingo. Són dos gossos amb un caràcter molt jovial i tots dos són molt sociables, tant amb les persones com amb els altres gossos. Busquem pel Triunf una família que tingui ganes de tenir un company de quatre potes inseparable per compartir vida i aventures. Si esteu pensant en adoptar, val la pena que el conegueu! Podeu preguntar pel bo del Triunf escrivint a [email protected], indicant el vostre telèfon per poder contactar amb vosaltres.
🔴 AVÍS!!!! Si us plau, no vingueu directament. Amb la situació per pandèmia hem de prevenir i evitar que s'acumuli massa gent als refugis o a l'espai veterinari. Demaneu cita escrivint un correu a [email protected]. Gràcies per entendre-ho!


ESPAÑOL
A Triunf lo encontramos perdido junto con el que parece su hermano, Bingo. Son dos perros con un carácter muy jovial y los dos son muy sociables, tanto con las personas como con los otros perros. Buscamos para el bueno de Triunf una familia que tenga ganas de tener un compañero de cuatro patas inseparable para compartir vida y aventuras. Si estáis pensando en adoptar, merece la pena que lo conozcáis! Podéis preguntar por el bueno de Triunf escribiendo a [email protected], indicando vuestro teléfono para poder contactar con vosotros.
🔴 ¡AVISO!!!! Por favor, no vengáis directamente. Con la situación por pandemia tenemos que prevenir y evitar que se acumule demasiada gente en los refugios o en el espacio veterinario. Pedid cita escribiendo un correo a [email protected]. ¡Gracias por entenderlo!

Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me! or

No Adoption packages available for this pet

No Timeline posts available for this pet