MELISA

Hello! My name is

MELISA

Breed
Europea
Size
Medium
Age
4y 9m 16d
In Shelter Since
14-6-2020
Color
Atigrat
Country
Spain
Location
CAADMATARÓ
Registration Number
36980

Description
CATALÀ:
La Melisa és una gata recollida en una colònia en perill. Ja fa temps que està a la gatera intentant adaptar-se, però de moment mostra molta por a les persones. Tancar a una gata com ella en un pis, seria poc més que un acte de crueltat. La Melisa necessita un espai on pugui viure en semillibertat, com una masia o una casa amb un jardí gran, on pugui entrar i sortir al seu aire. Caldria una família adoptant molt compromesa, amb la voluntat de voler passar per una etapa d'adaptació i amb moltes ganes d’ajudar a un animal que ho necessita. Si la voleu ajudar, podeu preguntar per ella escrivint a [email protected], indicant el vostre telèfon per poder contactar amb vosaltres.
🔴 AVÍS!!!! Si us plau, no vingueu directament. Amb la situació per pandèmia hem de prevenir i evitar que s'acumuli massa gent als refugis o a l'espai veterinari. Demaneu cita escrivint un correu a [email protected]. Gràcies per entendre-ho!

ESPAÑOL:
Melisa es una gata recogida en una colonia en peligro. Ya lleva un tiempo intentando adptarse a la gatera, pero de momento muestra mucho miedo a las personas. Encerrar a una gata como ella en un piso, sería poco más que un acto de crueldad. Melisa necesita un espacio donde pueda vivir en semilibertad, como una masía o una casa con un jardín grande, para entrar y salir a su aire. Haría falta una familia adoptante muy comprometida, con la voluntad de pasar por una etapa de adaptación y con muchas ganas de ayudar a un animal que lo necesita. Si la queréis ayudar, podéis preguntar por ella escribiendo a [email protected], indicando vuestro teléfono para poder contactar con vosotros.
🔴 ¡AVISO!!!! Por favor, no vengáis directamente. Con la situación por pandemia tenemos que prevenir y evitar que se acumule demasiada gente en los refugios o en el espacio veterinario. Pedid cita escribiendo un correo a [email protected]. ¡Gracias por entenderlo!

Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me! or

No Adoption packages available for this pet

No Timeline posts available for this pet