CALY

Hello! My name is

CALY

Breed
American stafford terrier
Size
Large
Age
7y 2m 27d
In Shelter Since
18-4-2021
Color
Blanc-negre
Country
Spain
Location
CCAAC BARCELONES
Registration Number
36462

Description
CATALÀ:
En Caly és un gos molt jove i amb molta energia. Si no et coneix és una mica desconfiat, però de seguida reacciona i es mostra carinyós i divertit. A més, passeja molt bé amb tot el voluntariat! Pot conviure amb femelles sense problemes. És un bon gos per qui busquem una família activa que li pugui donar tot el joc, passejos i amor que necessita. Si el voleu conèixer, podeu preguntar per ell escrivint a [email protected] , indicant el vostre telèfon per poder contactar amb vosaltres.
🔴 AVÍS!!!! Si us plau, no vingueu directament. Amb la situació per pandèmia hem de prevenir i evitar que s'acumuli massa gent als refugis o a l'espai veterinari. Demaneu cita escrivint un correu a [email protected]. Gràcies per entendre-ho!

ESPAÑOL:
Caly es un perro muy joven y con mucha energía. Si no te conoce es un poco desconfiado, pero enseguida reacciona y se muestra cariñoso y divertido. Además, pasea muy bien con todo el voluntariado! Puede convivir con hembras sin problemas. Es un buen perro para el que buscamos una familia activa que le pueda dar todo el juego, paseos y amor que necesita. Si lo queréis conocer, podéis preguntar por él escribiendo a [email protected] , indicando vuestro teléfono para poder contactar con vosotros.
🔴 ¡AVISO!!!! Por favor, no vengáis directamente. Con la situación por pandemia tenemos que prevenir y evitar que se acumule demasiada gente en los refugios o en el espacio veterinario. Pedid cita escribiendo un correo a [email protected]. ¡Gracias por entenderlo!

Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me! or

Ningú vol GPP / Nadie quiere PPP

Gossos de les mal anomenades races potencialment perilloses (Gpp's). El cost de la seva adopció és de només 35€, i des de la protectora oferim un descompte en el cost del psicotècnic. // Perros de las mal llamadas razas potencialmente peligrosas (PPPs). El coste de su adopción es de sólo 35€, y desde la protectora ofrecemos un descuento en el coste del psicotécnico.

No Timeline posts available for this pet