PONTE

Hello! My name is

PONTE

Breed
Europea
Size
Medium
Age
10y 5m 18d
In Shelter Since
12-11-2020
Color
Tigrat
Country
Spain
Location
REFUGI CAL PILE
Registration Number
36141

Description
CATALÀ:
En Ponte és un gat molt juganer: busca estar a prop teu però no li agrada gaire que el manipulin. Busquem per a ell una família que l'entengui i el respecti i on pugui estar tranquil, ja que no li agraden gaire les aglomeracions de gent. Si us agraden els gats amb personalitat, el Ponte és el gat que esteu buscant. Podeu preguntar per ell enviant un correu a [email protected] , indicant el vostre telèfon per poder contactar amb vosaltres.
🔴 AVÍS!!!! Si us plau, no vingueu directament. Amb la situació per pandèmia hem de prevenir i evitar que s'acumuli massa gent als refugis o a l'espai veterinari. Demaneu cita escrivint un correu a [email protected]. Gràcies per entendre-ho!

ESPAÑOL:
Ponte es un gato muy juguetón: busca estar cerca de ti, pero no le gusta nada que lo manipulen. Buscamos para él una familia que lo entienda y lo respete y con la que  pueda vivir tranquilo, porque no le gustan mucho las aglomeraciones de gente. Si os gustan los gatos con personalidad, Ponte es el gato que estáis buscando. Podéis preguntar por él enviando un correo a [email protected] , indicando vuestro teléfono para poder contactar con vosotros.
🔴 ¡AVISO!!!! Por favor, no vengáis directamente. Con la situación por pandemia tenemos que prevenir y evitar que se acumule demasiada gente en los refugios o en el espacio veterinario. Pedid cita escribiendo un correo a [email protected]. ¡Gracias por entenderlo!

Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me! or

No Adoption packages available for this pet

No Timeline posts available for this pet