KAISER

Hello! My name is

KAISER

Breed
American stafford terrier
Size
Medium
Age
6y 2m 27d
In Shelter Since
5-11-2019
Color
Blanc-marro
Country
Spain
Location
REFUGI CAL PILE
Registration Number
36012

Description
CATALÀ:

En Kaiser va ser trobat juntament amb la seva germana Aria. És un amor de gos que des del començament ens va demostrar el seu bon caràcter. Li encanta rebre atencions i carícies dels seus cuidadors i dels voluntaris. Un molt bon gos amb molta energia i amb moltíssimes ganes de viure i conèixer el món. Conviu amb la seva germana Aria, així que creiem que amb una bona adaptació podria conviure amb altres gossos. Si el voleu conèixer, podeu anar directament al refugi o bé podeu enviar un correu a [email protected] , indicant el vostre telèfon per poder contactar amb vosaltres.

ESPAÑOL:

Kaiser fue encontrado junto con su hermana Aria. Es un amor de perro que desde el primer momento nos demostró su buen carácter. Le encanta recibir atenciones y caricias de sus cuidadores y de los voluntarios. Un muy buen perro con mucha energía y con muchísimas ganas de vivir y conocer el mundo. Convive con su hermana Aria, así que creemos que con una buena adaptación podría convivir con otros perros. Si lo queréis conocer, podéis ir directamente al refugio o bien podéis enviar un correo a [email protected] , indicando vuestro teléfono para poder contactar con vosotros.


Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me! or

Ningú vol GPP / Nadie quiere PPP

Gossos de les mal anomenades races potencialment perilloses (Gpp's). El cost de la seva adopció és de només 35€, i des de la protectora oferim un descompte en el cost del psicotècnic. // Perros de las mal llamadas razas potencialmente peligrosas (PPPs). El coste de su adopción es de sólo 35€, y desde la protectora ofrecemos un descuento en el coste del psicotécnico.

No Timeline posts available for this pet