MESSI

Hello! My name is

MESSI

Breed
Mestis
Size
Medium
Age
13y 5m 27d
In Shelter Since
5-3-2022
Color
Blanc-negre
Country
Spain
Location
CLINICA
Registration Number
34643

Description
CATALÀ:
En Messi és un gos preciós que va arribar al refugi en companyia del Mun, un gatet també preciós i entranyable. Tant el Mun com el Messi són molt bons, però el més important és que han estat sempre junts i no els volem separar: depenen molt l'un de l'altre, dormen junts, juguen entre ells i, a la que poden, "roben menjar". Ara mateix estan a una casa d'acollida, però no els poden tenir per sempre i busquem per a ells una família definitiva. Des de la casa d'acollida ens han explicat una anècdota: sempre estan buscant tots dos menjar per tot arreu, i si el menjar està en un lloc alt, el Mun hi puja i el tira a terra per poder-lo compartir amb el Messi. No podem separar a aquesta parelleta!!! Si els voleu conèixer, podeu preguntar pel Mun i el Messi prement el botó ADOPTAME que teniu en verd a sota mateix d'aquesta descripció.
🔴AVÍS!!!! Si us plau, no vingueu directament: us podrem atendre molt millor si sabem que heu de venir i quin tipus d'animal esteu buscant. Entreu a l'enllaç d'adopció que teniu en verd a sota mateix d'aquesta descripció i responeu el formulari. Gràcies per entendre-ho!

ESPAÑOL:
Messi es un perro precioso que llegó al refugio en compañía de Mun, un gatito también precioso y entrañable. Tanto Mun como Messi son muy buenos, pero lo más importante es que han estado siempre juntos y no los queremos separar: dependen mucho el uno del otro, duermen juntos, juegan entre ellos y, a la que pueden, "roban comida". Ahora mismo están en una casa de acogida, pero no los pueden tener mucho más tiempo y buscamos para ellos una familia definitiva. Desde la casa de acogida nos han explicado una anécdota: siempre están buscando comida por todas partes y, si la comida está en un lugar alto, Mun sube y la tira al suelo para poderla compartir con Messi. ¡No podemos separar a esta parejita!!! Si los queréis conocer, podéis preguntar por Mun y Messi pulsando el botón ADOPTAME que tenéis en verde debajo mismo de esta descripción.
🔴¡AVISO!!!! Por favor, no vengáis directamente: os podremos atender mucho mejor si sabemos que tenéis que venir y el tipo de animal que estáis buscando. Entrad en el enlace de adopción que tenéis en verde al final de esta descripción y rellenad el formulario. ¡Gracias por entenderlo!

Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me!

No Adoption packages available for this pet

No Timeline posts available for this pet