PEGGY

Hello! My name is

PEGGY

Breed
Pachon navarro
Size
Medium
Age
7y 28d
In Shelter Since
23-2-2019
Color
Marro-blanc
Country
Spain
Location
REFUGI CAL PILE
Registration Number
34270

Description
CATALÀ:

La Peggy és una gosseta que necessita el seu temps per confiar en les persones: és força tímida, tot i que amb paciència treu el seu caràcter dolç. Amb els altres gossos té molt bona relació. Ara mateix està a una casa d'acollida temporal i no volem que hagi de tornar al refugi... Si li voleu donar una oportunitat a la preciosa Peggy, podeu preguntar per ella escrivint a [email protected] , indicant el vostre telèfon per poder contactar amb vosaltres.

ESPAÑOL:

Peggy es una perrita que necesita su tiempo para confiar en las personas: es bastante tímida, aunque con paciencia muestra su carácter dulce. Con los demás perros tiene muy buena relación. Ahora mismo está en una casa de acogida temporal y no queremos que tenga que volver al refugio... Si le queréis dar una oportunidad a la preciosa Peggy, podéis preguntar por ella escribiendo a [email protected] , indicando vuestro teléfono para poder contactar con vosotros.


Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me!

Ningú vol per problemes d'adaptació / Nadie quiere por problemas de adaptación

Els gossos i gats que poden presentar algun problema d'adaptació a la nova llar. El cost de la seva adopció és de només 60€, i des de la protectora oferim un acompanyament amb educador fer facilitar la seva adaptació a la nova família. // Los perros y gatos que pueden presentar algún problema de adaptación al nuevo hogar. El coste de su adopción es de sólo 60€, y desde la protectora ofrecemos acompañamiento con educador para facilitar la adaptación a la nueva familia.

No Timeline posts available for this pet