GRISET

Hello! My name is

GRISET

Breed
Mestis
Age
9y 2m 19d
In Shelter Since
28-1-2019
Color
Marro clar-gris
Country
Spain
Location
CAN MORET
Registration Number
34039

Description
CATALÀ:

En Griset és un gosset preciós, però és un gos que ha estat mal socialitzat i les seves pors les expressa desconfiant tant dels altres gossos com de les persones. Busquem per a ell una família que vulgui confiar en ell i el vulgui ajudar. Estem segurs que qui l'adopti, si té la paciència per comprendre'l i ajudar-lo, tindrà la gran satisfacció de tenir un amic inseparable. Si li voleu donar una oportunitat al Griset, podeu venir directament al refugi o podeu preguntar per ell escrivint a [email protected] , indicant el vostre telèfon per poder contactar amb vosaltres.

ESPAÑOL:

Griset es un perrito precioso, pero es un perro que ha sido mal socializado y sus miedos los expresa desconfiando tanto de los demás perros como de las personas. Buscamos para él una familia que quiera confiar en él y lo quiera ayudar. Estamos seguros que quién lo adopte, si tiene la paciencia de comprenderlo y ayudarlo, tendrá la gran satisfacción de tener un amigo inseparable. Si le queréis dar una oportunidad a Griset, podéis venir directamente al refugio o podéis preguntar por él escribiendo a [email protected] , indicando vuestro teléfono para poder contactar con vosotros.


Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me! or

Ningú vol per problemes d'adaptació / Nadie quiere por problemas de adaptación

Els gossos i gats que poden presentar algun problema d'adaptació a la nova llar. El cost de la seva adopció és de només 60€, i des de la protectora oferim un acompanyament amb educador fer facilitar la seva adaptació a la nova família. // Los perros y gatos que pueden presentar algún problema de adaptación al nuevo hogar. El coste de su adopción es de sólo 60€, y desde la protectora ofrecemos acompañamiento con educador para facilitar la adaptación a la nueva familia.

No Timeline posts available for this pet