LESTER

Hello! My name is

LESTER

Breed
Cocker spaniel angles
Size
Medium
Age
6y 9m 18d
In Shelter Since
15-8-2020
Color
Blanc-negre
Country
Spain
Location
CLINICA
Registration Number
32927

Description
CATALÀ:

En Lester és un gosset preciós que no deu haver tingut un passat gens bo: desconfia molt de les persones, i tot i que quan et coneix pot ser un gos molt dolç, hi ha gestos que el pobre Lester interpreta com amenaces... Amb els altres gossos hi té una molt bona relació. Busquem pel pobre Lester una família que vulgui apostar per ell i el vulgui ajudar a entendre que no li volem cap mal, que el volem ajudar i que ja no té res a témer... Si li voleu donar una nova oportunitat al preciós Lester, el podeu venir a conèixer directament al refugi, o bé podeu preguntar per ell escrivint a [email protected] , indicant el vostre telèfon per poder contactar amb vosaltres.

ESPAÑOL:

Lester es un perrito precioso que no debe de haber tenido un pasado demasiado bueno: desconfía mucho de las personas, y aunque cuando te conoce puede ser un perro muy dulce, hay gestos que el pobre Lester interpreta como amenazas... Con los demás perros tiene una muy buena relación. Buscamos para el pobre Lester una familia que quiera apostar por él y lo quiera ayudar a entender que no le queremos ningún mal, que lo queremos ayudar y que ya no tiene nada que temer... Si le queréis dar una nueva oportunidad al precioso Lester, lo podéis venir a conocer directamente al refugio, o bien podéis preguntar por él escribiendo a [email protected] , indicando vuestro teléfono para poder contactar con vosotros.


Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me! or

Ningú vol per problemes d'adaptació / Nadie quiere por problemas de adaptación

Els gossos i gats que poden presentar algun problema d'adaptació a la nova llar. El cost de la seva adopció és de només 60€, i des de la protectora oferim un acompanyament amb educador fer facilitar la seva adaptació a la nova família. // Los perros y gatos que pueden presentar algún problema de adaptación al nuevo hogar. El coste de su adopción es de sólo 60€, y desde la protectora ofrecemos acompañamiento con educador para facilitar la adaptación a la nueva familia.

No Timeline posts available for this pet