GOKU

Hello! My name is

GOKU

Breed
Mestis
Size
Large
Age
8y 2m 27d
In Shelter Since
31-7-2019
Color
Canyella-blanc
Country
Spain
Location
In fostering
Registration Number
32725

Description
CATALÀ:
En Goku és amb nosaltres des de fa 5 anys. Quan un gos està tant de temps en una protectora, tendim a pensar que té problemes greus de comportament, però el cas d'en Goku és ben diferent.
El gran inconvenient a l'hora de trobar-li una família és l'excés d'energia que té i la seva força física. A causa d'una vida de confinament, el seu desgast i la seva activitat no han estat els apropiats, i això ha acabat provocant que el passeig amb ell sigui molt intens i, segons com, pot reaccionar a vehicles, bicis o altres gossos.
Per altra banda, hem pogut comprovar que gaudeix molt de la companyia humana, i el fa molt feliç fer qualsevol mena d'activitat. Estem treballant perquè el passeig sigui de millor qualitat per a ambdues parts, encara que no creiem que sigui motiu suficient perquè ningú es fixi en ell.
En Goku és un gran gos amb molt de potencial que no volem que quedi oblidat en una gàbia. Si voleu saber més sobre ell, no dubteu a venir a conèixer-lo. Es mereix una oportunitat... Si voleu ajudar-lo i assumir el repte, des de la protectora us donarem tot el suport necessari. Podeu preguntar pel Goku prement el botó ADOPTAME que teniu en verd al final d'aquesta descripció.
🔴NOTA: En Goku està essent ajudat amb educadors externs gràcies a les donacions rebudes en el projecte Integra'ls. Si una família està interessada en adoptar-lo, se li donarà tot el suport necessari perquè l'adopció sigui tot un èxit.

ESPAÑOL:
Goku está con nosotros desde hace 5 años. Cuando un perro lleva tanto tiempo en una protectora, tendemos a pensar que tiene problemas graves de comportamiento, pero el caso de en Goku es muy diferente.
El gran inconveniente para encontrarle una familia es el exceso de energía que tiene y su fuerza física. Debido a una vida de confinamiento, su desgaste y su actividad no han sido los apropiados, y esto ha acabado provocando que el paseo con él sea muy intenso, y en algunos momentos puede reaccionar a vehículos, bicis o a otros perros.
Por otra parte hemos podido comprobar que disfruta mucho de la compañía humana, y le hace muy feliz hacer cualquier tipo de actividad. Estamos trabajando para que el paseo sea de mejor calidad para ambas partes, aunque no creemos que sea motivo suficiente para que nadie se fije en él.
Goku es un gran perro con mucho potencial que no queremos que quede olvidado en una jaula... Si queréis saber más sobre él, no dudéis en venir a conocerle. Se merece una oportunidad... Si queréis ayudarle y asumir el reto, desde la protectora os daremos todo el apoyo necesario. Podéis preguntar por Goku pulsando el botón ADOPTAME que tenéis en verde al final de esta descripción.
🔴NOTA: Goku está siendo ayudado con educadores externos gracias a las donaciones recibidas en el proyecto Intégralos. Si una família está interesada en adoptarle, se le dará todo el apoyo necesario para que la adopción sea un éxito.

Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me! or

Ningú vol per malaltia / Nadie quiere por enfermedad

Els gats i gossos malalts. El cost de la seva adopció és de nomes 60€, i oferim suport veterinari a preus reduïts a les nostres instal·lacions per la malaltia amb la que surt l'animal. // Los gatos y perros enfermos. El coste de su adopción es de sólo 60€, y ofrecemos soporte veterinario a precios reducidos en nuestras instalaciones por la enfermedad con la que sale el animal.

No Timeline posts available for this pet