ALF

Hello! My name is

ALF

Breed
Pit bull terrier americà
Size
Large
Age
7y 8m 18d
In Shelter Since
15-5-2020
Color
Tigrat-blanc
Country
Spain
Location
CAN MORET
Registration Number
32514

Description
CATALÀ:
L'Alf és un gos preciós i amb un caràcter boníssim amb les persones: és jovial, actiu i molt juganer. Conviu perfectament amb femelles, i amb mascles, amb una bona adaptació, hi pot conviure. Un bon gos per qui busquem una família que vulgui apostar per ell i li vulgui donar una nova vida. Si el voleu conèixer podeu preguntar per ell escrivint a  [email protected] , indicant el vostre telèfon per poder contactar amb vosaltres.
🔴 AVÍS!!!! Si us plau, no vingueu directament. Amb la situació per pandèmia hem de prevenir i evitar que s'acumuli massa gent als refugis o a l'espai veterinari. Demaneu cita escrivint un correu a [email protected]. Gràcies per entendre-ho!

ESPAÑOL:
Alf es un perro precioso y con un carácter buenísimo con las personas: es jovial, activo y muy juguetón. Convive muy bien con hembras, con machos le cuesta un poco más, pero con una buena adaptación, podría convivir perfectamente con otro macho. Un buen perro para el que buscamos una familia que quiera apostar por él y le quiera dar una nueva vida. Si le queréis conocer podéis preguntar por él escribiendo a [email protected] , indicando vuestro teléfono para poder contactar con vosotros.
🔴 ¡AVISO!!!! Por favor, no vengáis directamente. Con la situación por pandemia tenemos que prevenir y evitar que se acumule demasiada gente en los refugios o en el espacio veterinario. Pedid cita escribiendo un correo a [email protected]. ¡Gracias por entenderlo!

Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me! or

Ningú vol GPP / Nadie quiere PPP

Gossos de les mal anomenades races potencialment perilloses (Gpp's). El cost de la seva adopció és de només 35€, i des de la protectora oferim un descompte en el cost del psicotècnic. // Perros de las mal llamadas razas potencialmente peligrosas (PPPs). El coste de su adopción es de sólo 35€, y desde la protectora ofrecemos un descuento en el coste del psicotécnico.

No Timeline posts available for this pet