MOU

Hello! My name is

MOU

Breed
Europea
Size
Medium
Age
5y 10m 27d
In Shelter Since
24-7-2018
Color
Negre-blanc
Country
Spain
Location
COLONIA AMETLLA
Registration Number
32444

Description
CATALÀ:
En Mou va arribar essent un cadellet de pocs mesos, juntament amb el seu germanet, en Nex, i la seva germaneta, la Li, que va ser l'única que va tenir sort i va ser adoptada. Van arribar tots 3 molt espantats i desconfiats, i en Mou i en Nex han crescut al refugi... Necessitem que algú els hi doni l'oportunitat de conèixer una llar que no sigui un refugi d'animals, i no els volem separar perquè s'estimen molt... Hem valorat molt les seves possibilitats, i creiem que no són aptes per viure en un pis, que necessiten un espai en semillibertat, com una masia o una casa amb jardí, on puguin sortir i entrar al seu aire. Caldria que la família que els adopti estigui disposada a seguir unes pautes d'adaptació per evitar que marxin i corrin perill. Si teniu l'oportunitat de fer feliços a aquests dos germans, podeu escriure a [email protected] indicant el vostre telèfon per poder contactar amb vosaltres.
🔴 AVÍS!!!! Si us plau, no vingueu directament. Amb la situació per pandèmia hem de prevenir i evitar que s'acumuli massa gent als refugis o a l'espai veterinari. Demaneu cita escrivint un correu a [email protected]. Gràcies per entendre-ho!

ESPAÑOL:
Mou llegó siendo un cachorrito de pocos meses junto con su hermanito Nex y su hermanita Li, que fue la única que tuvo suerte y fue adoptada. Llegaron los 3 muy asustados y desconfiados, y Mou y Nex han crecido con nosotros en el refugio... Necesitamos que alguien les dé la oportunidad de conocer un hogar que no sea un refugio de animales, y no los queremos separar porque se quieren mucho... Hemos valorado mucho sus posibilidades, y creemos que no son aptos para vivir en un piso, que necesitan un espacio en semilibertad, como una masía o una casa con jardín, donde puedan salir y entrar a su aire. Sería necesario que la familia que los adopte esté dispuesta a seguir unas pautas de adaptación para evitar que se vayan y corran peligro. Si tenéis la oportunidad de hacer felices a estos dos hermanos, podéis escribir a [email protected] indicando vuestro teléfono para poder contactar con vosotros.
🔴 ¡AVISO!!!! Por favor, no vengáis directamente. Con la situación por pandemia tenemos que prevenir y evitar que se acumule demasiada gente en los refugios o en el espacio veterinario. Pedid cita escribiendo un correo a [email protected]. ¡Gracias por entenderlo!

Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me! or

No Adoption packages available for this pet

No Timeline posts available for this pet