PIULA

Hello! My name is

PIULA

Breed
Europea
Size
Medium
Age
7y 7m 15d
In Shelter Since
25-9-2017
Color
Blanc-negre
Country
Spain
Location
COLONIA AMETLLA
Registration Number
30132

Description
CATALÀ:
En Piula va néixer a una colònia que es va haver de desmantellar. Va ser rescatat juntament amb el Fredolic, i sospitem que són germans perquè tenen la mateixa edat, s'assemblen molt i s'estimen encara més... No els voldríem separar: juguen junts, dormen junts i mai estan massa separats l’un de l’altre. Tot i que al començament ens defugien, comencen a acostar-se poc a poc a les persones, tot i que encara no es deixen tocar. Busquem per a ells una llar des d'on puguin acabar de sociabilitzar-se. Necessitem una família amb una mica d’experiència i que vulgui seguir les pautes que li donem per tal de que aquest entranyable parell de gats pugui aprendre a confiar. Qui els adopti tindrà tot el suport etològic que necessiti des de la nostra protectora. Si els hi voleu donar una oportunitat, podeu preguntar per ells escrivint a [email protected] , indicant el vostre telèfon per poder contactar amb vosaltres.
🔴 AVÍS!!!! Si us plau, no vingueu directament. Amb la situació per pandèmia hem de prevenir i evitar que s'acumuli massa gent als refugis o a l'espai veterinari. Demaneu cita escrivint un correu a [email protected]. Gràcies per entendre-ho!

ESPAÑOL:
Piula nació en una colonia que se tuvo que desmantelar. Fue rescatado junto con Fredolic, y sospechamos que son hermanos porqué tienen la misma edad, se parecen mucho y se quieren todavía más... No queremos separarlos: juegan juntos, duermen juntos y nunca están demasiado lejos el uno del otro. Aunque al principio huían de nosotros, ya empiezan a acercarse poquito a poquito a las personas, aunque todavía no se dejan tocar. Buscamos para ellos un hogar desde el que puedan terminar de socializarse. Necesitamos una familia con un poco de experiencia y que quiera seguir las pautas que le demos para que esta entrañable pareja de gatos pueda aprender a confiar. Quien les adopte tendrá todo el apoyo etológico que necesite desde nuestra protectora. Podéis preguntar por ellos enviando un correo a  [email protected] , indicando vuestro teléfono para poder contactar con vosotros.
🔴 ¡AVISO!!!! Por favor, no vengáis directamente. Con la situación por pandemia tenemos que prevenir y evitar que se acumule demasiada gente en los refugios o en el espacio veterinario. Pedid cita escribiendo un correo a [email protected]. ¡Gracias por entenderlo!

Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me! or

No Adoption packages available for this pet

No Timeline posts available for this pet