PONGO ARA MAX

Hello! My name is

PONGO ARA MAX

Breed
Dalmata
Size
Large
Age
14y 6m 4d
In Shelter Since
5-5-2021
Color
Blanc-negre
Country
Spain
Location
REFUGI CAL PILE
Registration Number
24499

Description
CATALÀ:
En Max és un gos ja grandet que ha acabat a la protectora perquè el seu "amo" de tota la vida ja no el podia cuidar. És un gos molt bo i molt equilibrat que ho està passant molt malament al refugi... El pobre Max comença a tenir problemes de dolor, i és que un refugi no és lloc per un gos de la seva edat... Necessita amb urgència trobar algú que li vulgui donar l'amor i les cures que necessita un bon gos com ell. Si voleu adoptar un gos que ho necessita molt, podeu preguntar pel Max escrivint a [email protected], indicant el vostre telèfon per poder contactar amb vosaltres.
🔴AVÍS!!!! Si us plau, no vingueu directament. Amb la situació per pandèmia hem de prevenir i evitar que s'acumuli massa gent als refugis o a l'espai veterinari. Demaneu cita escrivint un correu a [email protected]. Gràcies per entendre-ho!

ESPAÑOL:
Max es un perro ya mayor que ha acabado en la protectora porque su "dueño" de toda la vida ya no lo podía cuidar. Es un perro muy bueno y muy equilibrado que lo está pasando muy mal en el refugio... El pobre Max empieza a tener problemas de dolor, y es que un refugio no es lugar para un perro de su edad... Necesita con urgencia encontrar a alguien que le quiera dar el amor y los cuidados que necesita un buen perro como él. Si queréis adoptar a un perro que lo necesita mucho, podéis preguntar por Max escribiendo a [email protected], indicando vuestro teléfono para poder contactar con vosotros.
🔴¡AVISO!!!! Por favor, no vengáis directamente. Con la situación por pandemia tenemos que prevenir y evitar que se acumule demasiada gente en los refugios o en el espacio veterinario. Pedid cita escribiendo un correo a [email protected]. ¡Gracias por entenderlo!

Telephone Numbers

Want to help?
Adopt me! or

Ningú vol per edat / Nadie quiere por edad

Els gats i gossos molt vellets. El cost de la seva adopció és de només 60€ i oferim suport veterinari a preus reduïts a les nostres instal·lacions pels problemes de salut que pugui presentar l'animal. // Los gatos y perros muy viejecitos. El coste de su adopción es de sólo 60€ y ofrecemos soporte veterinario a precios reducidos en nuestras instalaciones por problemas de salud que pueda presentar el animal.

No Timeline posts available for this pet